Kategorie

Popis laserem - časté dotazy

Kolik stojí služba popis laserem?

Vlastní text: 279 Kč
Vlastní obrázek + text: 395 Kč

Jak dlouho trvá výroba produktu s popisem?

Popis laserem je zakázková výroba na přání zákazníka, kde výrobní doba může být 1 - 3 pracovní dny. Pokud na produkt zakoupený s touto službou spěcháte, v nákupním košíku si lze připlatit za expresní výrobu. Následně v případě objednání do 10:00 v pracovní den bude produkt s touto službou vyhotoven a zaslán (platba musí být dobírkou, nebo jinou online platební metodou).


Je možné Vám zaslat dvě fotografie - na každou stranu produktu jednu?

Bohužel tuto variantu prozatím neumožňujeme. Na produkt děláme vždy jenom jednu fotografii.


Jakým fontem je text vyráběn?

Pro popis většiny produktů používáme ozdobný font Monotype Corsiva. Tento font není vhodný pro popis velkými písmeny. 

Správně: Lenka
Špatně: LENKA


Používáme i jiný font?

Ano. Pro popis většiny skleněných produktů používáme font Evogria. Dále je tento font používán na popis některých dřevených produktů.


Je možné vybrat si vlastní font?

Abychom Vám mohli nabídnout nejlepší laserovací služby a ceny, museli jsme vše natolik zautomazitovat, aby nám to zabralo co nejméně času. Změna fontu je bohužel pro nás velmi složitý proces, proto v tuto chvíli tuto možnost nenabízíme.


Jak mám správně zadat text při zadávání?

Text zadejte do zadávacího pole nějak srozumitelně pro nás. My texty zpracováváme manuálně, takže každý text čteme a rozdělujeme ho do řádků dle dispozic daného produktu. Nemůžeme tedy garantovat, že bude text rozdělen přesně podle Vašeho zadání. Nebojte se nám tam napsat klidně i krátkou poznámku případně pro nás, ale prosíme vždy tak, abychom poznámku odlišili od textu, který má být laserován.
Zadaný text si prosím důkladně zkontrolujte. My zadané texty ze strany zákazníka nijak neupravujeme co se týká pravopisu, diakritiky a jiných pravidel českého pravopisu. Mějte prosím na paměti, že text pak bude navždy vypálen na daném produktu.


Jaké parametry má mít fotografie?

Fotografie musí splňovat 3 důležitá kritéria:

1. Fotografie musí mít  dostatečné okraje
2. Části fotografie nesmí být přesvětlené
3. Fotografie nesmí být rozmazána

Minimální rozlišení fotografie 800x600 pixelů.

 


Bude fotografie na produktu barvená nebo černobílá?

Fotografie na produktu bude černobílá. Na barevné fotografie pomocí laseru si budeme muset ještě cca 10 - 15 let počkat. Technologie barevného popisu laserem je stále ve vývoji.


Jaké další parametry má mít fotografie pro krásný výsledek?

1. Fotografie by neměla být tmavá
2. Fotografie musí být kontrastní (žadné jednotné barvy)
3. Fotografie musí mít orientaci daného produktu. To znamená, že když produkt je orientován na výšku, fotografie musí být také dodána kompozičně na výšku a naopak.


Co když zašlu fotografii, která nesplňuje tyto požadavky? Budete mě kontaktovat?

Bohužel nebudeme. Pracujeme na principu klasického modelu západních zemí - my poskytujeme moderní technologii (HIGH TECH) za velmi dostupné peníze pro každého, data dodává zákazník a plně si za ně odpovídá. Neptáme se, proč byla zaslána fotografie v horší kvalitě, když víme, že výsledek by mohl být lepší s jinou dodanou fotografií. Poskytujeme maximální množství informací pro naše zákazníky, aby dodali odpovídající podklady. Z dlouholetých zkušeností víme, že zaslané fotografie mohou být nějak důležité pro zákazníky ať již citově či vzpomínkově a chtějí je vyhotovit na produkt, i když kvalita podkladů je horší.


Jsou upravovány zaslané fotografie?

Fotografie nejsou z naší strany nijak graficky upravovány. Pouze dochází k výřezu významných oblastí fotografie a přenesení na produkt viz ukázka níže.

Zaslaná fotografie zákazníkem Námi provedený výřez významné oblasti Výsledný produkt

Jaké fotografie nejsou vhodné?

Moc objektů na fotografii. Je potřeba si uvědomit, že většina produktů je velká pouze několik cm. Doporučujeme pouze 1 obličej, max. dva, které jsou u sebe.
   
Fotografie neni kontrastní, barvy jsou jednotné, dítě má přesvětlenou horní část hlavy, foceno proti světlu, fotografie není dostatečně ostrá...
   
Obecně automobily, letadla, motorky a jiné technické stroje nejsou vhodné. Tyto objekty obsahují příliš mnoho detailů, které objekt dělají zajímavým a malá velikost produktu tyto detaily eliminuje. Zpravidla fotografie takto pořízené se fotí z blízka a fotografie neobsahuje velké okraje a popis předmětu není celý a jednotný.
   
Fotografie nemá dostatečné okraje od objektu - horní a dolní část hlavy.
   
Velmi tmavá nekontrasní fotografie s přesvíceným pozadím bez dostatečných okrajů z horní strany. 

Dále nejsou vhodné různá panoramata přírody, fotokoláže z více fotografií, ultrazvuky, texty na fotografií a jiné komplikované fotografie na detaily.


Jaké fotografie jsou vhodné?

Relativně kontrastní fotografie s dostatečnými okraji bez přesvícení. 
   
Kontrastní fotografie vysoké kvality.
   
Sice tmavší fotografie, avšak velmi ostrá s kontrastními barvami. Menší okraj od horní hlavy tolik nevadí, protože objekt má dostatečné okraje na ostatních stranách - fotografie bude na produktu zarovnána od zhora. U přívěsků, které mají nahoře otvor, by to mohl být problém, protože by otvor zasahoval do hlavy objektu.
   
Podobné obrázky a loga jsou naprosto v pořádku. Loga mohou být i barevná a propracovanější. 

Pro nejlepší výsledek jsou dobré jednoduché čisté kontrastní fotografie s dostatečnými okraji jako jsou obličeje, dva obličeje u sebe, kontrastní mazlíčci, loga, ...


Proč jsou okraje a správná orientace fotografie tak důležité a co se stane, když zaslaná fotografie nebude mít dostatečné okraje a správnou orientaci?

 

ŠPATNĚ:

Zašlete tuto fotografii Vyberete si tento produkt ... a fotografie se nevejde bez okrajů

 

 

SPRÁVNĚ: 

Zašlete tuto fotografii Vyberete si tento produkt ... a fotografie se vejde...

Okraje jsou hlavně důležité u produktů, které mají nepravidelný výřez či jsou orientovány na šířku či na výšku. Orientace fotografie musí kopírovat orientaci produktu pro celoplošný popis laserem daného produktu.


Bude výsledek vypadat jako na ukázce u produktu?

Nebude. Ukázkové fotografie slouží pouze pro představu rozložení na produktu. Výsledný efekt je vždy závislý na dodané fotografii ze strany zákazníka. Každá fotografie je jediněčná svou barevnou kompozicí, která určuje výsledné provedení a kvalitu. 


Bude fotografie (text) na produktu dokonale černá(ý)?

Popis laserem je bezdotykové obrábění materiálu pomocí zaostřeného světelného paprsku a vzájemné interakce s materiálem. Lze tomu také zjednodušeně říci vypálení. Mikroskopicky se upravuje daný materiál na daných bodech a výsledný efekt působí tzv. holograficky. To znamená, že výsledný popis bude pod různým světlem a úhlech vypadat jinak. Produkty (hlavně zapalovače a přívěsky na klíče a krk...), které jsou vyrobené z mosazi, mědi a jiných žlutých, hnědých a měkkých kovů mohou mít výslednou fotografii zbarvenou do hněda či žluta pod světlem a úhlem. Toto je dáno fyzikálními zákony nikoliv vadou poskytované služby. U nerezových a čistě ocelových produktů, které obsahují uhlík (placatice, přívěsky s nerezové oceli...), je výsledný efekt v odstínech šedi.


Máte nějaké ukázky produktů jak ve skutečnosti vypadají?

Zde jsou ukázky produktů bez jakékoliv úprav fotografií - foceno průměrným fotoaparátem Nicon D3100 na denním světle bez blesku:

     
   

Jak dlouhý text mohu zadat?

Po přidání produktu do nákupního košíku Vás systém vyzve pro zadání textu a případně obrázku. V zadávacím okně je uvedena maximální délka textu. Tento údaj je pouze informativní. Pokud bude zadán text delší, bude samozřejmě na produkt vyroben, ale je nutné počítat s tím, že čím delší je text, tím na produktu bude menší.


Jak vypadá popis laserem na sklu?

Narozdíl od běžného pískování se jedná o precizní přednost a ostrost v lepší kvalitě čitelnosti než které lze získat klasickým zastaralým piskováním. Přesnost našeho laserového paprsku je vyšší než 0,03mm. Popis laserem na sklu je matný, hrubý na dotek a navždy vypálený v daném skle viz ukázka níže.


Je možné zaslat náhled, jak bude produkt vypadat?

Bohužel toto není možné. Náhled vznikne vždy až po vylaserování a to je již produkt zcela hotový. 


Chtěl bych popsat laserem vlastní produkt, který bych Vám dodal. Je to u Vás možné?

Ano, tuto možnost nabízíme. Produkt nám stačí vyfotit a zaslat na náš email. My Vám řekneme předem, jestli ho dokážeme popsat či nikoliv. Obvyklá cena popisu pouze textem je 300 Kč za produkt + poštovné zpět k zákazníkovi. Pokud by se jednalo o fotografii a text, pak cena se pohybuje okolo 350 Kč + poštovné.


Nejde mi nahrát fotografie. Co dělám špatně?

Pokud máte problém s nahráváním fotografie, pravděpodobně je fotografie příliš velká. Tento problém evidujeme velmi vzácně u fotografií, které mají velikost větší než 3 MB. Pokud nedokážete fotografii zmenšit, objednejte produkt pouze s textem a do textu nám prosím napište ještě poznámku, že nám fotografii zasíláte na email. My Vám manuálně navýšíme cenu o popis produktu fotografií. Pokud zvolíte platbu bankovním převodem, pak prosím vyčkejte až Vám zašleme opravenou částku k úhradě.


Rád bych zadal ke svému textu ještě nějaký speciální symbol například ♥†♣☻☺...  Je to možné?

Podobné symboly nejsou bohužel ve znakové sadě našich laserovacích strojů, a proto není možné tyto znaky přenést na produkt. Pokud jsou tyto znaky ze strany zákazníka uvedeny v textu, vždy se je snažíme vyrobit. Nedáváme garanci, že tyto speciální symboly budou uvedené na produktu.


Jak dlouho vydrží fotografie a text na produktu?

Narozdíl od potisku, kde se nanáší vrstva barvy, která se následně může odloupat je popis laserem přesný opak - materiál se ubírá pomocí světelného paprsku. Popis laserem je "věčný". Je třeba si uvědomit, že není odolný vůči poškrábání a dalšímu odebírání materiálu  např. u zapalovačů nosení v kapse s klíčemi či penězi atd.


Je možné takto upravený produkt vrátit do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupení od kupní smlouvy)?

Bohužel na takto upravené produkty nelze toto právo využít. Na produkty upravené na přání zákazníka nelze uplatnit odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě do 14 dnů.

 

Tato stránka byla naposledy upravena dne 20.11.2015.